Projects Afgelopen oktober organiseerde eMense in samenwerking met Knac Nationale Autosport Federatie (KNAF) en PlayStation Nederland de GT Sport Road To Rome. De beste GT Sport racers konden zich online kwalificeren voor een plek in de finale die gereden werd op...
Projects Objective In samenwerking met Bethesda Nederland werd een grote campagne opgezet rondom de release van Fallout 76. Deze langverwachte game stond bij veel lezers van IGN op de kaart, dus was een samenwerking met uitgever Bethesda een logische keuze. Het doel...
Projects IGN BENELUX // POLITIE NEDERLAND Objective In samenwerking met Politie Nederland en het reclamebureau FCB Amsterdam werd een uitgebreide campagne opgezet, met als overkoepelend doel het creëren van bewustwording over phishing en cybercrime bij de jongere...
Projects ObjectiveVeertien maanden na de launch van de PlayStation VR, presenteerde PlayStation de huidige stand van zaken in zijn ‘VR House’; een speciaal daarvoor ingericht groots appartement in het centrum van Amsterdam. Nationale pers en influencers werden...
Projects Objective Na het overweldigende succes van de eerste editie van de Ziggo eBattle F1 was het doel duidelijk: overtref het succes van afgelopen jaar! In opdracht van Ziggo en in samenwerking met o.a. Ziggo Sport, Ziggo Dome, PlaySeat, AFC Ajax, Koch Media,...
Recent Comments