Objective

T-mobile wilde de kracht en de dekking van het nieuwe 4G netwerk van T-Mobile aantonen. Wat doe je dan? Precies, ’s werelds eerste mobiele online game-toernooi organiseren via dit nieuwe supersnelle netwerk.

        Approach

In samenwerking met reclamebureau Etcetera, T-Mobile, Radio 538 en Mediacom heeft eMense de gehele productie verzorgd. In twee bussen die van de uithoeken van Nederland naar elkaar toereden werd er op het 4G-netwerk tegen elkaar gegamed. Populaire gamers zoals Koen Weijland, Yarasky, LuckygraafNL en het Gameportaal namen het tegen elkaar op. Ook bekende Nederlanders zoals John de Wolf, Ali B en Coen Swijnenberg deden mee aan dit event. eMense was verantwoordelijk voor x y z.

        Results

Dankzij de x y z van eMense zijn er mooie resultaten behaald. Via de IGN Twitch stream, die geheel was verzorgd door eMense zijn maar liefst 100.000 millennials bereikt!

  • Klant
    T-Mobile
  • Case
    T-Mobile busactivatie
  • Categorie
    Merkactivatie, livestreams,
    esports en media
  • eMense merken
    IGN Benelux & eMense events