Talking Westworld

Objective Ziggo heeft de uitzendrechten voor de Amerikaanse tv-zender HBO, die vooral bekend is vanwege Game of Thrones. Om de bekendheid van de hoogwaardige sciencefictionserie Westworld te vergroten, is in samenwerking met Ziggo een tv-format bedacht om meer duiding te bieden bij het tweede seizoen van Westworld. Approach Talking Westworld is een aftertalk-programma, waarbij elke…

Ziggo eBattle F1

Met als doel om millennials aan het merk Ziggo te binden produceren wij de Ziggo eBattle F1. Deze activatie vindt zowel online als offline plaats.

Call of Duty: WWII

De release van het langverwachte Call of Duty WWII ging gepaard met een spectaculair launch-event in het Nationaal Militair Museum.

PlayStation VR House

Veertien maanden na de launch van de PlayStation VR, presenteerde PlayStation de huidige stand van zaken in zijn ‘VR House’; een speciaal daarvoor ingericht groots appartement in het centrum van Amsterdam

Ajax eRoom

eMense is als technisch partner van de grootste voetbalclub van AFC Ajax, verantwoordelijk voor de productie en uitvoering van de Ajax eRoom

Giro 555

Beroemde professionele gamers zette tijdens de landelijk actiedag van Giro555 hun virtuele leven op het spel om zoveel geld op te halen voor slachtoffers van hongersnood

ASUS ROG

ASUS ROG heeft in samenwerking met ESL Benelux een esports-competitie georganiseerd

T-Mobile

T-mobile wilde de kracht en de dekking van het nieuwe 4G netwerk van T-Mobile aantonen. Wat doe je dan? Precies, ’s werelds eerste mobiele online game-toernooi organiseren.